داشبورد:

می‌توانید وضعیت کلی فروشگاه، گزارش‌های مالی و سفارشات دریافتی را در این صفحه مشاهده کنید.

 

محصولات

این بخش برای حذف/اضافه کردن محصولات، ویرایش گزینه‌های موجود و مشاهده لیست محصولات در نظر گرفته شده است.


سفارش ها:

تمامی سفارشات ثبت شده‌ی فروشگاه شما در این بخش گرداوری می‌شوند. همانطور که در تصویر زیر  مشاهده می‌کنید، جزئیاتی مانند شماره سفارش، مجموع آن، درآمد، وضعیت، نام مشتری، تاریخ سفارش و اطلاعات تکمیلی در این صفحه قابل ملاحظه هستند.

 

وضعیت سفارشات در سه دسته‌ بخش‌بندی می‌شوند:

  • در انتظار پرداخت: سفارش‌هایی که ثبت شده‌اند، اما هنوز پرداختی برایشان صورت نگرفته است.

  • در حال پردازش: سفارش‌هایی که پرداخت شده و در انتظار تایید و پیگیری شما هستند.

  • لغو شده: سفارشاتی که قبل از ثبت، توسط کاربر لغو شده‌اند.

 

تسویه حساب

برای ثبت درخواست تسویه به این بخش مراجعه کنید. گزارش‌های مالی و تاریخچه تسویه‌های قبلی نیز در این صفحه قابل بررسی هستند.

نکته: برای دریافت خدمات مالی پیشرفته‌تر، به داشبورد پی‌پینگ مراجعه نمایید.

 

تنظیمات

دریافت توکن

برای دریافت توکن‌ وب‌سرویس‌های «ساخت سفارش» و «بررسی وضعیت سفارش» به این بخش مراجعه کنید. مستندات فنی پیاده‌سازی وب‌سرویس‌ها هم در این بخش به شما ارائه می‌شوند.


فروشگاه

برای شخصی‌سازی فروشگاه به این بخش مراجعه کنید.